Visit Here!!!!!!!

Translate Here!!!!!!!!!!!!!!

Rabu, 18 Januari 2012

RUMAH HANTU TERBESAR DI JEPANG

Rumah hantu, yang terletak di Jepun telah diakui oleh Guinness Book of Records sebagai mata-mata rumah terbesar dan paling menakutkan di dunia. Bangunan tua yang diubah menjadi sebuah rumah hantu dalam bentuk rumah sakit. Berbeza dengan rumah hantu lain, rumah hantu tidak mempunyai pusat atau arah yang telah ditentukan. Para tetamu yang diperlukan untuk menjalankan sendiri. 

Di rumah hantu, ada banyak pintu / tingkap harus dibuka secara manual oleh tetamu kami. Selain peraturan interior rumah sejuk, agen rahsia juga diisi oleh pekerja yang berpakaian layaknya hantu menakutkan sebenarnya. 

Para tetamu boleh memasuki rumah hantu dalam kumpulan ini yang mengandungi 2 atau 3 orang. Tidak hanya tampak nyata, rumah hantu juga mempunyai deria punch bau bau untuk membangunkan tetamu-tetamu kami. Membina rumah hantu 700m panjang. Jika tetamu tidak tersesat, diperlukan lebih kurang 50 minit untuk bekerja di luar bangunan. Tentu saja, pekerja dapat selalu siap siaga untuk membantu para tetamu keluar dari bangunan. rumah Ghost ini penuh dengan Lika-jalan teluk kecil di mana para tetamu biasanya hilang. Audio juga memasang kelantangan suara penuh menjerit, suara langkah kaki de el el. Kerana terlalu menakutkan, banyak tetamu yang menyakiti perempuan, kerana jatuh / pegangan tangan yang terlalu kuat. 

Demikian pula, orang depan. Sejarah Rumah Sakit Rumah Sakit yang terletak di bawah kaki Gunung Fuji ini telah menjadi rumah sakit pertama yang sangat popular. Namun, beberapa doktor akan bertindak lebih banyak wang penting, rumah sakit akan ditutup setelah beberapa waktu. Tidak diragukan lagi, dokter2 ini keluar dan mengambil peluang organ2 dalam tubuh pesakit untuk dijual. Pesakit yang meninggal hanya satu dikuburkan di lubang yang tidak memenuhi syarat. Kepercayaan tempat ini berhantu. Para tetamu yang belum pernah melihat semangat adik hantu yang membawa kepala manusia di tangannya.